Final natació 27 de gener 2017 4t i 6è
06/04/17El divendres 27 de gener alguns alumnes de l’escola Pere Viver van participar a la final de natació amb altres escoles. Van fer molts bons resultats i sobretot s’ho van passar molt bé.
Album
El divendres 27 de gener alguns alumnes de l’escola Pere Viver van participar a la final de natació amb altres escoles. Van fer molts bons resultats i sobretot s’ho van passar molt bé.
Album
Durant el mes de gener els alumnes de 4t i 6è han anat al CN Terrassa a fer una promoció de natació.
Allà els monitors els van ensenyar a millorar la seva tècnica de crol, espatlla i braça.
Mireu com van nedar.
Àlbum
El dijous 30 de març, els alumnes finalistes de CM i CS de la nostra escola, van anar a competir en la final d’atletisme.
Van fer molta pinya entre tots i es van animar. El resultat va ser molt satisfactori per a tothom.
Van quedar molt bé… Llegeix més»

Els alumnes de 5è, a l’hora d’Educació Física, han preparat una activitat molt xula que han volgut compartir amb els seus fillols. Aquest matí, padrins i fillols hem compartit una bona estona de jocs, ball i amistat.
Hem vist actuacions de ball, hem jugat a les… Llegeix més»
Els alumnes de sisè hem anat a l’escola de la Llar a realitzar una activitat plàstica. El professor Fermí ens ha anat donant les instruccions que haviem d’anar seguint per obtenir un bonic “llibret” sobre monuments de Terrassa.
en les fotografies podeu veure un pas a… Llegeix més»

Els alumnes Paula Cerdán, del cicle mitjà i Robert Serra, del cicle superior, han participat en el certamen de “Lectura en veu alta”. També hi han assistit els alumnes Abrar Kriouar i Asier Ojeda com a suplents.
Felicitats a tots quatre per la bona feina.
Durant el mes de febrer els alumnes de 5è han realitzat l’activitat de la gimcana de les neurones amb els de l’associació AVAN i la Creu Roja.
Les activitats tenien relació amb diverses discapacitats físiques. Primer en dos grups es van passar uns globus on cadascú… Llegeix més»
Avui els alumnes de l’escola Pere Viver han realitzat i compartit amb els alumnes del Joaquima de Vedruna una cursa d’orientació pel bosc de Torrebonica.
L’objectiu de l’activitat era buscar unes balises amb ajuda d’un mapa i una brúixola i compartir l’activitat amb alumnes d’una altra… Llegeix més»
La setmana passada els nens i nenes de sisè vam fer una sortida al Parc audiovisual de Catalunya. Ens van explicar moltes coses del cinema i de les pel·lícules que fan.
Ens ho vam passar molt bé!!!
Album
El Carnaval ja s’ha acabat i el senyor Carnestoltes ens ha deixat!!
Aquí podeu escoltar el seu Testament, pareu l’orella amb molta atenció!!