ELS INFANTS DE 3r VISITEN “LA FAGEDA”
12/11/21El dimarts 2 d’octubre els nens i les nenes de tercer van anar d’excursió a la Fageda d’en Jordà i a la fàbrica de iogurts “la Fageda” situada a la comarca de la Garrotxa.
Primer, van esmorzar i vam recórrer el bosc de la Fageda d’en Jordà. Després vam arribar… Llegeix més»



