P3-5t: padrins i fillols juguem junts al pati
29/03/19Els alumnes de P3 hem copartit un pati amb els nostres padrins i padrines. Ens ho hem passat d’allò més bé.
Àlbum P3A-4tA
Àlbum P3B-4tB
Els alumnes de P3 hem copartit un pati amb els nostres padrins i padrines. Ens ho hem passat d’allò més bé.
Àlbum P3A-4tA
Àlbum P3B-4tB
El dijous passat els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió al llac petit de Terrassa.
Vam celebrar el dijous gras, vam aprofitar per veure l’entorn que tenim aprop de l’escola.
ÀLBUM
“Grans i petits, nens i nenes. Estigueu atents, pareu les orelles!
Us deixo el meu testament, el del rei Carnestoltes, Ja ho sabeu, el rei dels poca-soltes!”
Els alumnes de sisè ens han fet arribar les últimes voluntats del nostre rei Carnestoltes. Escolteu què ens ha dit:
Avui alguns alumnes de 4t han anat a la final de natació. Han competit en la disciplina de braça, esquena i lliure (crol).Han estat tots i totes molt bons esportistes. Han aconseguit primer, segons, tercer pòdium i diplomes de participació.
Mireu que bé s’ho han passat.
Llegeix més»
Al gener, els alumnes de 3r han participat a Ed.Física en un taller de jocs de pati.
Van crear ells i elles mateixes el material per després anar a jugar el pati. Van gaudir del joc de xapes, xarranca, bitlles, diana i salt de corda.
Album
Els i les alumnes de tota l’escola, han fet un treball col·lectiu per a treballar la Pau i la no violència.
A la classe han pintat i decorat una de les seves mans i braços en paper i han escrit un desig en una estrella de colors per a… Llegeix més»

Els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior que han estat escollits pels companys, han llegit en veu alta davant alguns mestres de l’escola per a triar els dos alumnes que participaran en el XV certamen de lectura el proper 20 de març al… Llegeix més»
Els alumnes de quart i sisè hem passat un matí molt esportiu dins l’aigua.
Àlbum
El 26 de novembre van venir els de l’associació LGTBQ a fer una xerrada sobre la diversitat familiar.
Ens van explicar un conte i desprès els i les nostres alumnes van opinar.
Album
El dilluns 10 de desembre ens van venir a fer un taller d’hàbits saludables els alumnes de 4t. El taller es deia Olimpíades saludables, Es va treballar la dimensió hàbits saludables (alimentació, valors, activitat física) que està inclosa dins de l’àmbits d’Educació Física.
Album