A 1r aprenem la dansa de Terrassa. Ballem la Estepera!
23/03/21
L’alumnat de 1r de primària durant el mes de març ha après a ballar la Estapera, la dansa de Terrassa.
Mireu com l’han ballada.
album

L’alumnat de 1r de primària durant el mes de març ha après a ballar la Estapera, la dansa de Terrassa.
Mireu com l’han ballada.
album
“Grans i petits, nens i nenes. Estigueu atents, pareu les orelles!
Us deixo el meu testament, el del rei Carnestoltes, Ja ho sabeu, el rei dels poca-soltes!”
Els alumnes de sisè ens han fet arribar les últimes voluntats del nostre rei Carnestoltes.
Vídeo

Com cada any a l’escola tot i la situació que ens acompanya hem, celebrat la desfilada de carnaval, aquest any una mica diferent, però amb sorpresa final!
Us deixem a continuació el vídeo!
Esperem que us agradi
VÍDEO

El divendres 29 de gener va arribar el senyor Carnestoltes a l’escola!
Amb la lectura del pregó, vam donar el tret de sortida a una setmana boja de carnaval!
Aquí podeu veure el fantàstic pregó del senyor Carnestoltes que els alumnes de sisè ens han fet arribar.
Llegeix més»

Today 1st and 2nd grade have enjoyed the play ‘Puff the magic dragon’ in our school. We’ve had a great time!
Avui els nens i nenes de 1r i 2n de Primària han gaudit de l’espectacle: Puff, the magic dragon. Hem passat una molt bona estona… Llegeix més»

A segon de Primària hem gaudit fent proves musicals en grups cooperatius.
Primer els nens i nenes han relacionat el nom amb la imatge de 10 instruments. Després els alumnes han escoltat instruments a partir d’un power point i han endevinat quin sona. Per acabar, tots/es… Llegeix més»
Els i les alumnes de Cicle Inicial hem celebrat la castanyada gaudint d’una tarda diferent. Cada grup estable ha ensenyat a la resta del cicle la dansa i la cançó que han estat preparant durant aquest dies a l’aula. Després hem fet una dansa conjunta… Llegeix més»
Com que ha arribat la tardor, les nenes i els nens de 2n hem decidit pintar uns arbres amb pintura de colors i bastonets.
Ens ho hem passat molt bé fent l’activitat durant l’hora de tallers, i aquí teniu el resultat!
Àlbum 2n A
Àlbum 2n… Llegeix més»
La setmana passada vam poder sortir de l’escola, i vam decidir passar el matí al Llac Petit.
L’excursió va ser un èxit, com veureu a continuació!
Àlbum 2n A
Àlbum 2n B
Les estrelles i els dofins de 1r de Primària vam anar d’excursió matinera al Llac Petit de Terrassa. Vam aprofitar aquesta sortida per veure els canvis de color en les fulles dels arbres ara que ha arribat la tardor. També vam fer una mica d’exercici… Llegeix més»