Divendres, 5 de juny. L’art de l’Edat Moderna

Bon dia alumnes de 6è,

Podem distingir dues grans etapes o estils d’art, dins l’Edat Moderna:

El Renaixement  (S.XV- SVI) i el Barroc (S.XVII- S.XVIII).

L’activitat d’avui us proposo que feu una petita escenificació d’una de les obres d’art de l’època i busqueu el nom de la pintura, l’artista i de quin estil o etapa pertany. Aquí us deixo el meu exemple de l’obra d’art que he escollit. Si us fixeu bé us he fet efecte mirall, si us agrada també ho podeu fer, com si miréssiu a la vostra obra escollida.

• Títol de l’obra: La noia de la perla
  • Creador: Johannes Vermeer
  • Estil o època: Pintura de l’estil barroc

• Títol de l’obra: La noia de la perla
  • Creador: Johannes Vermeer
  • Estil o època: Pintura de l’estil barroc

Aquí us deixem altres obres d’art del Renaixement i del barroc per poder fer la vostra representació. Escolliu-ne una per fer la vostra escenificació. També podeu escollir-ne alguna altra que us hagi interessat però ha de ser de l’època corresponent.

La Gioconda o Mona Lisa

Las Meninas

La última cena

Dama amb un ermini

(La dama del armiño)

Niños comiendo uvas y melón

Recordeu en penjar la vostra activitat a la carpeta corresponent del classroom, també la podeu compartir el tauler d’activitats i així veiem les vostres imatges.

Ja tinc ganes de veure les vostres obres d’art. Vinga animeu-vos que serà molt divertit! Espero que us agradi.

Una abraçada,

Eli