Divendres, 8 de maig

Bon dia bonics,

Avui us proposo començar a investigar i descobrir el Googleclassroom. Una eina molt útil per poder realitzar les tasques de l’escola i tenir una bona organització de la feina feta.

Us animo a veure aquests dos tutorials on s’explica una mica el seu funcionament. També podeu entrar en el classroom i investigar una mica.

Recordeu que les feines es seguiràn penjant al blog de l’escola cada dia a les nou del matí i ara a més a més, també les tindreu al classroom. No patiu si sorgeixen dubtes, tots estem aprenent i avançarem plegats.

Bon cap de setmana