Dijous, 7 de maig

Bon dia nois i noies,

Quan tornem a l’escola serà molt important que ens continuem rentant les mans sovint, tal com estem fent aquests dies a casa. Què et sembla si dissenyes un cartell amb un lema impactant i una imatge entenedora i atractiva que convidi a rentar-se les mans?

Tinc moltes ganes de rebre el vostre text expositiu “cartell”. Després podem triar els que més ens agradin i penjar-los a l’escola quan tornem.  Recordeu que teniu tota la tasca explicada a l’enllaç d’aquí sota.

És important que us mireu abans de fer el cartell l’apartat PUC CONSULTAR: TEXT EXPOSITIU. Allà trobareu els pasos a seguir per fer un bon cartell.