Dijous 18 de Juny

Bon dia tercer!

Ara sí, ja som al penúltim dia d’escola, i us volia proposar fer un vermut virtual divendres a les 12 del migdia.

La tasca d’avui consisteix a preparar el comiat de demà, entre tots farem que sigui molt especial.

M’agradaria que cadascú de vosaltres féssiu un cartell, que penseu un missatge per compartir amb els vostres companys i companyes.

Amb aquest cartell us podeu felicitar uns als altres, per tota la feina feta, perquè tot i les dificultats del confinament, heu treballat de valent i estic segura que heu après moltes coses i us heu fet molt grans.

Podeu desitjar-vos un bon estiu, dir-vos coses boniques, que en teniu moltíssimes! Dir-vos que us heu trobat a faltar, que us ho passeu molt bé junts, que teniu moltes ganes de tornar a l’escola per aprendre plegats.

Sou un grup molt especial, que us estimeu molt i us sabeu valorar als uns als altres.  Segur que aquest cartell us quedarà genial, i que malgrat la distància, demà ens tornarem a sentir tots molt a prop.

Ah, que me n’oblidava! No us podeu perdre el vídeo del comiat dels alumnes de 6è,  que vosaltres també hi heu participat!

Un petó molt gran!