Dimarts, 26 de maig. BIG BAND!

Bon dia, artistes!

Avui la publicació de música va sobre la Big Band! Aquest ha estat el vostre primer any, i malauradament no heu pogut tocar tant com haguéssim volgut. Per aquest motiu hem cregut important fer-vos algunes propostes per reconnectar-hi:

1. Escolteu i/o canteu la cançó de l’escola: Benvinguts a la Big Band!

Feu clic per veure la lletra de: BENVINGUTS A LA BIG BAND (Escola Pereanton)

2. Mireu aquests vídeos d’alguns músics tocant els instruments que formen la nostra BB! Hem fet aquesta selecció amb la Marta. Esperem que us agradi!

Teniu o coneixeu algun vídeo del vostre instrument de la Big Band que us agradi especialment? El voleu compartir?

CLARINET

SAXO

TROMBÓ

TROMPETA

BAIX

GUITARRA

BATERIA

PIANO

3. Si us ve de gust, també podeu fer un dibuix del vostre instrument de la Big Band! El podeu penjar a la vostra habitació, segur que li donarà molta identitat i us recordarà els bons moments amb ell i els que vindran!

Ja sabeu que si voleu compartir les vostres reflexions, vídeos, fotos… ho podeu fer al mail e-mail.

Una abraçada a tothom!

Toni Santiago