Divendres 15 de maig. JOC MATEMÀTIC!

Bon dia famílies,

Vau poder escoltar el conte ahir? Pobra guineu… Ara que després els animals s’ho van repensar i van compartir la bufanda amb ella. Avui ja som divendres, la setmana acaba, us proposem dues activitats.

• Proposta 1: Avui tindreu una activitat de DANSA! La trobareu al blog a Dansa, a Infantil P3.
  • Proposta 2: SERIACIONS LÒGIQUES Avui hauran de fer seriacions de 2 elements, els infants han de seguir un patró de repetició tenint en compte criteris qualitatius diferents, el patró el poden escollir ells o els hi podeu donar vosaltres. Per fer-ho podeu utilitzar diferent material que tingueu a casa. És important que us expliquin com han fet la sèrie.

Si veieu que els és molt fàcil de 2 elements, podeu incrementar la dificultat i posar-los 3 elements.

Per qualsevol dubte o comentari em podeu enviar un correu electrònic a lidiaperez@pereanton.cat, també em podeu enviar fotos, vídeos, arxius d’àudio…

Espero que passeu un bon cap de setmana!

Una abraçada,

Lídia