Sortida al Poble Espanyol

El passat dimecres 28 d’octubre vam anar amb autocar des de l’Escola fins al Poble Espanyol que està a Barcelona.

Quan vam arribar, vam esmorzar i de seguida va venir el monitor que es deia David i ens va explicar les activitats que fariem en el taller “La diversitat de la península”. A continuació vam començar la visita per les diferents comunitats autònomes. Quan vam acabar la visita ens vam dividir en cinc grups de 4 nens/es, ens va donar un plànol i un llibret d’activitats per  cada grup.

Després, per grups, vam començar a buscar les pistes que ens donaven en el llibret d’activitats. I vam quedar a les dotze i vint tots a la plaça Major per comentar entre tots les respostes a les activitats.

En acabar vam dinar i vam jugar una bona estona. Després ens va venir a buscar l’autocar i varem anar a buscar el grup de 5è que estava visitant el Parlament de Catalunya.

Finalment tots junts vam tornar cap a Granollers.

Aquesta sortida ens ha agradat molt ja que ha sigut molt divertida!!

Alumnes de 6è

[youtube]https://youtu.be/enZ8J-LnSN4[/youtube]