“Primera fornada de música per a créixer” el CD dels alumnes de 6è

És un honor presentar-vos el CD “Primera fornada de música per a créixer”, el disc que els i les alumnes de 6è van enregistrar a les colònies al CdA Pau Casals.

El disc conté 5 temes molt representatius de tota la feina que aquests alumnes han fet des de segon: Smoke on the water, Ja-Da, On Broadway, When the Saints go marching in, i Primera Fornada (tema inèdit composat per Toni Cuesta expressament per aquesta Big Band).

Esperem que us agradi i el gaudiu com nosaltres el vam gaudir enregistrant-lo. (Feu clic a la imatge i us enllaçarà amb la pàgina del CdA Pau Casals, on trobareu el CD).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *