Guanyadors premis Baldiri Reixac – Categoria Escola 2021

El passat 13 de juny l’escola va recollir el premi Baldiri Reixac en la categoria Escola pel projecte “Música per a créixer“. L’acte va tenir lloc al Museu de la vida rural de l’Espluga de Francolí en la que va ser una gran festa de l’educació i la cultura del nostre país.

A continuació us compartim el text inclòs en el premi:

“Pel fet de ser una escola amb un projecte educatiu ben fonamentat, on la música ocupa el centre de l’aprenentatge dels infants, generant continguts i valors transformadors. Per la pràctica ètica i estètica del claustre i la comunitat educativa sencera, ja que es fan projectes que surten de l’aula per habitar diversos espais del centre, transformant l’escola. Es treballa perquè els espais físics es converteixin en llocs plens de sentit per als infants.

Pel seu compromís amb el retorn a l’après i per compartir-ho amb l’entorn, ja que realitzen la música a l’aula. Pels seus intercanvis amb altres indrets del món, en què ensenyen el que fan a l’escola i el que passa en el territori en un escenari mundial”.

Volem dedicar i fer extens aquest reconeixement a totes aquelles persones que han fet possible que el projecte “Música per a créixer” de l’Escola Pereanton sigui avui un dels projectes educatius més reconeguts del nostre país.

Videoresum de l’acte de lliurament de premis Baldiri al Museu de la vida rural de l’Espluga de Francolí: