Els nens i nenes de Cicle Inicial respirem l’ambient de Sant Jordi!

Aquest dilluns 23 d’abril de 2012 els nens i nenes de primer i segon vam passejar pels carrers de la nostra ciutat, Granollers, per respirar l’ambient de Sant Jordi. Vam veure paradetes plenes de roses de diferents colors i molt i molts llibres!

A més a més, des de l’escola vam fer roses per decorar les finestres i una altra per regalar a les nostres mares.

A la tarda, un nen o nena que va escollir l’escola de cada curs de primària va llegir un conte del drac i vam acabar ballant tots els nenes i nenes de l’escola sardanes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *