Ajudeu-nos a guanyar el concurs Gaudí Experiència

Hola a tothom!

Els alumnes de la classe de 5è hem participat en un concurs de fotografia d’elements naturals de Gaudí. El premi a la millor fotografia és una excursió a Gaudí Experience a Barcelona al costat del Park Güell per a la nostra classe. La nostra foto és una escultura que representa una serp enrotllada.

Per això, us deixem l’enllaç per votar la nostra foto per poder guanyar aquesta magnífica excursió!!!

Les votacions acaben el 5 de Juny.

A que espereu a votar? Voteu ja!!! Necessitem la vostra ajuda.Des del bloc de l’escola també podreu votar. Hi hem posat l’enllaç.

Gràcies.

Els alumnes de 5è