2n Concert a la fresca

Els nens i nenes de diuen:
Aquest curs hem començat a tocar junts i cada divendres practiquem perquè tocar junts és difícil. Ens feia una mica de vergonya tocar davant de tanta gent però ens vam esforçar i vam tocar molt bé, tot i que els altres també ho van fer súper bé. (2n)

Ens vam esforçar molt per preparar el concert i vam poder ensenyar als pares el que estem fent a les classes de Big band. (3r)

La música és la nostra vida. Ens van sorprendre els temes que van tocar els nens i nenes de l’escola Ginebró, ens va agradar molt com tocaven. (4t)

En canvi, els de 5è trobem que va ser al·lucinant poder-nos retrobar amb l’escola Ginebró. Va ser una llàstima no tenir mes temps per parlar, ensenyar-los l’escola… Seria fantàstic poder repetir aquesta experiència altres vegades.