SOM ESCOLA VERDA

Som en Sergi Cabrera, en Roger López de lerma, l’Aitana i la Martina. Hem estat investigat sobre els orígens de ser Escola Verda i totes les actuacions que s’han fet fins ara.

Formem part d’escoles verdes perquè ens vam adherir al programa de totes les escoles de la comarca per així col·laborar amb el nostre petit gra de sorra i conscienciar  a l’alumnat de la problemàtica del medi.

Els objectius que hem plantejat i algunes de les activitats ja fetes són les següents:

• Reduir la utilització d’embolcalls promocionant l’ús del boc’n’roll.
  • Mantenir els espais interns i externs nets.
  • Dur a terme els tallers mediambientals per conèixer l’entorn
  • Incloure aspectes escola verda dins les programacions d’aula.
  • Exposar fotografia  i activitats en el racó.
  • IntroduÏr  plantes aromàtiques autòctones de la zona a l’escola.
  • Creació de la figura dels Delegats Verds els quals traslladen informació a l’aula sobre les activitats que es van fent.

Per acabar hem fet una enquesta a l’alumnat de l’escola aprofitant que a partir de l’1 de desembre es farà el porta a porta al municipi, per saber si a casa ja estan conscienciats amb el tema de la separació de residus.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *