QUINES ACTIVITATS FAREM PER NADAL?

Bones som l’Aroa, la Claudia, l’Arlet i l’Arnau del taller del forat del pany.

Avui hem estat preguntant a tots els cursos que pensen que faran a les seves aules per nadal. També hem anat a direcció per saber què es farà a nivell d’escola.

– Que teniu plantejat fer de activitats per a Nadal?

– Direcció:

Paradeta de Nadal de sisè. Infantil, primer i segon cagar el tió, visita del patge reial, festival d’hivern, l’amic invisible (tercer a sisè).

Primer: Concert de nadal pels pares, poema, calendari de nadal, decoració

Segon: Calendari de nadal, postal, concert, (decorar l’escola, fer pulseras, fer un arbre de nadal) fer cagar el tió.

Tercer: Obra de nadal, (ninots de neu, reno, dibuix de nadal) poema de nadal, calendari postal de nadal.

Quart: Decoració, concert de nadal.

Cinque: Concert de nadal, decoració.

Sisè:  Concert de nadal, Fer pin de nadal, paradeta de nadal.

La paradeta de nadal és una activitat on participa tota l’escola per recaptar diners pel viatge de fi de curs de sisè

El pin de nadal és també una activitat on sisè s’encarrega del bar per a la gent que vulgui prendre alguna cosa i uns tallers per als més petits (com per exemple fanals per als reis mags i pinta cares) tots els diners que es recaptin seran per a sisè pel seu viatge de final de curs.