PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

El període de preinscripció és del 13 al 22 de maig

Preferiblement les preinscripcions s’han de fer de manera telemàtica des del següent link  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/

PREINSCRIPCIÓ EN SUPORT INFORMÀTIC

• Telemàticament podran introduir-se des del 13 al 22 de maig.
  • Un cop introduïdes s’ha de fer arribar el resguard per correu electrònic, juntament amb la documentació escanejada o en fotografia (DNI pares i alumne (en el cas que en tingui), llibre de família, Targeta sanitària alumne/a, (volant de convivència, aquest document ,per tal de no saturar l’ajuntament ni fer desplaçaments innecessaris, NO caldrà que el porteu, un cop presentada la sol·licitud el mateix ajuntament ens confirmarà que les dades aportades són les correctes), a l’ adreça  secretaria.pedralta@gmail.com
  • Un cop rebut, us respondrem al correu i aquest serà el vostre resguard de preinscripció.

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

Ateses les circumstàncies extraordinàries donades per la covid-19, es podrà fer la preinscripció presencial sempre amb cita prèvia.

• Per aquelles famílies que li sigui impossible realitzar la preinscripció telemàtica, podrà fer-ho presencialment la setmana del 19 al 22, sempre amb cita prèvia.
  • S’ha de portar tota la documentació emplenada correctament, juntament amb les fotocòpies fetes de la documentació necessària (DNI pares i alumne (en el cas que en tingui), llibre de família, Targeta sanitària alumne/a, volant de convivència)
  • Ha de venir una sola persona a realitzar la preinscripció, portar guants i mascareta i el seu propi bolígraf per un cas falti quelcom.