L’AULA DE MÚSICA I EL SEU MESTRE

Som la Fatima Lamhamdi, en Víctor Moreno, en Daniel Márquez i en Maksim. Hem volgut parlar amb el Miquel Ángel Anglada, el mestre de música, per saber una mica més sobre ell i per conèixer les diferents activitats  de música que es fan a l’escola.

Des de música es fan dos activitats molt importants que són la celebració de la Castanyada i l’organització del Concert de Nadal. D’aquest últim encara no ens ha volgut avançar res, és TOP SECRET. Sobre la Castanyada si ens tenim ja la informació:

1. Com tries les danses per les festes?
  • Les trio per internet o pensant danses que ja conec.
  • Aquest any hem ballat les següents danses:– P3: La Castanyera. – P4: Pet Patum  – P5: El ball de la civada.  – 1r: Punta i taló.   – 2n:Punteta i taló.  -3r: Baixant de la muntanya.   – 4t: Tots els boletaires.   – 5è: La bolangera.   6è: El rap de la castanyada, que no ha estat un ball. Entre tots els alumnes hem pensat una frases i en Miquel ens ha ajudat a que tingui ritme i rima.

Li hem demanat sobre les diferents activitats que es fan a l’escola en tema de música.

• Aquest any 5è torna a participar al Cantània, després de la parada pel tema Covid.
  • Fem molts tallers de perscussió i d’altres instruments.
  • Coneixem diversos intruments i els companys que van a música ens poden fer demostracions.                   Finalment li hem fet algunes preguntes personals:1. Per què vas triar venir a l’Escola Pedralta?  Vivia a Barcelona i em vaig mudar a la zona de Santa Cristina.2. Per què has triat fer Música? Perquè m’agrada molt la música.

3. Quins instruments toques o t’agradaria tocar? Toco el piano, l’ukelele, la guitarra i la flauta.

4. Quants anys portes sent professor? Fa 22 anys que sóc mestre.

5. Per què  has triat ser mestre? M’agrada molt ensenyar i els nens i les nenes.

7. Quants anys tens? Tinc 44 anys.