FESTES A LA TARDOR

Halloween  vs   Castanyada

Ja estem a l’octubre, ha començat la tardor i ja s’apropen les festes de Halloween i Castanyada.

A l’escola ja està previst fer la festa de Halloween i Castanyada. La festa de Halloween es fa el dia 27 d’octubre i la festa de la Castanyada es fa el 28 d’octubre. Per la Castanyada farem coses noves com per exemple ballarem, cosa que altres anys no hem fet.

Per Halloween aquest curs no hi haurà Túnel del Terror, però ens esperen coses molt divertides.

Abans de la festa hem passat per les aules per saber què és el que més els agrada als alumnes de l’escola. Halloween o Castanyada?

Us informem que de golejada va guanyar Halloween!!!

Però no patiu a l’escola tenim lloc per a les dues tradicions!!!

Escrit per Txell, Àlex i Eric.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *