ELS MESTRES NOUS

La Clàudia Viu, la Ivet Congost i la Tània Moreno hem anat a investigar una mica sobre tres dels mestres nous que tenim a l’escola aquest curs. Ells són la Maria Genover, tutora de 4tB i English teacher, que li encanta Londres, la Mònica Bosch tutora de 3rA i mestra de francès, porta 31 anys estudiant-lo i en Lluís Adroher, mestra d’EF a qui li encanta el ciclisme.

Això és el que els hem preguntat:

1. Quants anys tens? La Maria en té 37, en Lluís 36 i la Mònica 43.
  2. Quants anys porteu treballant de mestres? Tots ells porten més de 15 anys exercint.
  3. A quantes escoles diferents heu treballat? La Maria i la Mònica han estat a 5 escoles i en Lluís a 7.
  4. Quina altra professió t’hagués agradat estudiar? La Maria ens diu que de no ser mestra li agradaria fer de periodista, en Lluís seria arqueòleg i la Mònica seria mestra si o si!!!
  5. Quins cursos us agrada més treballar? La Maria ens diu que li encata 4t, en Lluís es queda amb els més grans de 5è i 6è i la Mònica també es queda amb els més grans de l’escola.