Programa ortogràfic innovador

Un programa excel·lent amb diversos recursos

Boira Editorial promou un innovador programa d’ortografia que redueix les faltes fins un 80% en pocs mesos.

El programa consta de:

> Quadern de l’alumnat: vincula l’ortografia amb la memòria visual de forma automàtica. Només cal usar-lo un sol cop al llarg de l’escolaritat. Potencia el treball ortogràfic posterior. Dura, aproximadament, un trimestre.

> Programa informàtic: per treballar el vocabulari ortogràfic que més faltes genera. Permet personalitzar el vocabulari a treballar. El programa planteja un estudi intel·ligent del vocabulari i pot usar-se també a iPad i mòbils.

> Recursos gratuïts per a docents: guia didàctica, article per tenir una visió global, llibres d’ampliació, vídeo-curs i formació a través de vídeo-conferència.