Biblioteca escolar

Curs 2023/2024

LECTURES RECOMANADES SANT JORDI 2024

Cliqueu aquí per descarregar-vos les lectures recomanades.

LECTURES RECOMANADES NADAL 2023 (per descarregar)

Curs 2022/2023

LECTURES RECOMANADES ESTIU 2023 (per descarregar)

LECTURES RECOMANADES SANT JORDI 2023 (per descarregar)

Curs 2022/2023

LECTURES RECOMANADES NADAL 2022 (per descarregar)

Curs 2021/2022

LECTURES RECOMANADES ESTIU 2022 (per descarregar)

Curs 2021/2022

LECTURES RECOMANADES SANT JORDI 2022 (per descarregar)

LECTURES RECOMANADES NADAL 2021 (per descarregar)

Curs 2020/2021

LECTURES RECOMANADES ESTIU 2021 (per descarregar)

LECTURES RECOMANADES SANT JORDI 2021 (per descarregar)

LECTURES RECOMANADES NADAL 2020 (per descarregar)

Curs 2019-2020

Participants, en confinament, al Certamen de lectura en veu alta

Escriu una frase, un nanoconte o una poesia amb els lloms dels teus llibres preferits.

• Lectures recomanades

Recull de lectures recomanades per als períodes de vacances escolars, on trobareu una mica de tot: còmics, contes, novel·les, poesia, revistes,… I organitzades per cicles. Esperem que gaudiu molt llegint i compartint la lectura en família!

Iniciatives curs 2018-2019

Des de la biblioteca de l’escola volem fomentar el gust per la lectura i l’hàbit lector entre els nostres alumnes. I, per què no? També entre els adults; entenent les famílies com el model que segueixen els més petits. És per això que, aquest curs, estem iniciant una sèrie d’activitats adreçades tant a petits com a grans, i dirigides a assolir aquest objectiu. Us hi apunteu?

• Club de lectura per a mares i pares

La proposta del Club de lectura per a mares i pares ha tingut força bona acollida entre mares i mestres de l’escola. Fem propostes de lectura, en triem una i ens reunim un cop per trimestre per conversar i compartir opinions sobre la lectura. El primer títol que vam triar per al nostre club va ser “La joven de la perla”, una lectura sobre la que vam poder debatre força i que va donar peu a una sessió molt amena i entretinguda. La propera sessió serà el dijous, 2 de maig a les 20:00 hores.

• Racó d’intercanvi de llibres.

Com ja sabeu, al vestíbul de l’escola hi ha un nou racó d’intercanvi de llibres, adreçat tant als alumnes de l’escola com als seus familiars, mestres i personal del centre. És un espai on trobareu diferents títols organitzats per edats. Des d’aquí us animem a fer-ne ús d’aquest espai. Només cal que feu un cop d’ull als llibres que hi trobareu, trieu un que us agradi i deixeu un que ja hagueu llegit i que us hagi agradat. Com més fem servir aquest espai més varietat de llibres hi haurà i més títols hi trobareu que siguin del vostre interès.

• Espai de novetats

Cada trimestre, la biblioteca Tecla Sala ens dota de lots amb les últimes novetats en literatura infantil i juvenil.

• Carnet de biblioteca escolar

Una altra de les novetats d’aquest curs és el préstec bibliotecari. A més del préstec que els alumnes poden fer a la biblioteca d’aula, aquest curs mantenim oberta la biblioteca del centre, els dijous a l’hora del pati, perquè els alumnes que així ho desitgin puguin emportar-se llibres a casa. Per a facilitar aquest tràmit, hem  confeccionat els carnets de biblioteca personalitzats per a tots els alumnes i mestres de l’escola.

• Bibliopati

L’última de les novetats que hem engegat aquest curs és el racó de bibliopati. Un espai on els alumnes més lectors puguin compartir la lectura a l’aire lliure si així ho desitgen.