Club de lectura infantil

Gràcies a una iniciativa familiar, engeguem un Club de lectura infantil una tarda al mes de 17:00 a 18:00 hores. És per això que busquem famílies d’infantil i cicle inicial que vulguin participar amb els seus fills i filles en aquesta proposta. Demanem, això sí, un compromís en l’assistència (cada infant haurà d’anar acompanyat d’un adult), i que portin el llibre, que podeu comprar o agafar-lo de préstec de la biblioteca, el dia del club, havent-lo llegit prèviament, a casa, amb vosaltres.

Per altra banda, busquem també voluntàries i voluntaris que vulguin dinamitzar algunes d’aquestes sessions per tal que sigueu el màxim de famílies possibles les que hi participeu i us impliqueu en la seva dinamització.

Comencem aquest proper trimestre amb dues propostes. La primera data serà el divendres 22 d’abril (excepcionalment per fer-ho coincidir amb la Diada de Sant Jordi), amb el llibre Sant Jordi a la cova del drac, i la persona encarregada de la dinamització serà la Maria Roviralta; qui ha tingut la iniciativa d’engegar aquest projecte de participació de les famílies amb l’escola.

La següent sessió ja serà el darrer divendres del mes de maig per tornar a engegar de nou amb una proposta mensual cada darrer divendres de mes de cara al proper curs.

Esperem la vostra participació! Si esteu interessats/es a participar-hi feu-me un correu a estherlopez@escolapausans.cat, indicant el vostre nom i cognoms, el nom del vostre fill/a, i si voleu participar com a usuaris/es del club i també com a dinamitzadors/es d’alguna de les sessions.

Moltes gràcies,

Club de lectura infantil de l’Escola Pau Sans

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *