NADAL A L’ESCOLA

Aquest any l’escola s’ha vestit amb els seves millors garlandes per celebrar el Nadal. Des de principis de desembre els i les alumnes de l’escola han elaborat uns detalls per guarnir un gran arbre de Nadal que ens acompanyava cada dia al passadís.

El gimnàs es va omplir de caliu quan les nostres famílies van assistir al Concert de Nadal. Podeu clicar aquí, per veure el vídeo.

Ens ha visitat el patge reial i li hem pogut explicar els nostres millors desitjos. També li hem cantat nadales i recitat poemes.

L’últim dia d’escola va ser ple d’emocions! Vam carregar d’energia els nostres pals i vam fer cagar el tió. També vam fer l’amic invisible, acompanyat d’un bon pica pica.

I, per últim, ens va visitar el Pare Nadal. Estava molt content de poder-nos veure de nou. Ens va explicar que portava uns dies treballant molt de valent i que ens havia portat uns detalls per cada classe. Els nens i nenes el van farcir de petons i abraçades. El seu comiat va ser dolç, ja que ens va regalar llaminadures.

Han sigut uns dies molt bonics i volem donar les gràcies a tothom que ens ha acompanyat i ha fet que aquests dies siguin plens de màgia!

Trobareu un recull d’imatges clicant sobre la següent fotografia: