Hola a tothom!
El passat dimecres, la classe de P6 vam anar a Happylandia de Manresa. Va ser molt divertit i vam poder gaudir d’una estona junts abans d’acomiadar-nos entre nosaltres. Us recomanem anar-hi!
Hola a tothom!
El passat dimecres, la classe de P6 vam anar a Happylandia de Manresa. Va ser molt divertit i vam poder gaudir d’una estona junts abans d’acomiadar-nos entre nosaltres. Us recomanem anar-hi!