El proper dimarts 23 es celebra la Diada de Sant Jordi.
Com cada any els infants de 6è, amb la col·laboració de l’AFA, situaran una parada de venda de roses i llibres a la plaça Sant Sebastià. L’horari serà de 9:30 a 13:30 aprox.
També hi haurà un espai de “Lectura en Veu Alta” de 11 a 12:30 on tots podeu participar (Adjuntem programa de la marató per la llengua)
Així doncs convidem a tothom a visitar la parada i a participar de la Lectura si us ve de gust.
Els i les alumnes també hi anirem en petits grups. Per aquest motiu us animem a que els vostres fills i filles puguin aprofitar la diada per comprar algun llibre i/o rosa (pressupost màx és de 20€). Cada infant haurà de portar els diners en un moneder i acordar amb vosaltres què pot comprar.
Recordar també que desde fa uns anys, hi ha un apartat de venda de llibres de segona mà al preu d’ 1 i 2€
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.



