Jornades culturals

Com cada any, han tornat les Jornades Culturals. Enguany ens hem convertit en una autèntica escola de màgia. Tots els cicles han realitzat diferents tallers durant aquesta setmana al voltant d’aquest centre d’interès. Han sigut uns dies màgics on també ens ha acompanyat el Mag Dodó i ens ha sorprès a petits i grans.

• A Educació Infantil hem fet tallers internivell de decoració i màgia a les jornades culturals: pintura, estampació collage, barreja de colors, imants… Hem gaudit molt grans i petits tots junts!!
  • A Cicle Inicial hem estat atrapats dins d’un escaperoom màgic que ens han portat a superar reptes molt diferents i també hem fet tallers artístics amb la màgia com a eix central.
  • A Cicle Mitjà amb l’escola embruixada hem anat buscant pistes per tota l’escola a partir de reptes (ulls tapats, sense poder parlar…) i també hem fet tallers de pintura màgica, varetes i trucs de màgia. Al taller FisiMàgia l’alumnat ha experimentat amb l’electricitat estàtica i les il.lusions òptiques
  • A Cicle Superior les matemàgiques han causat furor i els tallers de trucs de màgia, arts obscures (cambra fosca) i la màgia de la llum (teatre d’ombres xinès) ens han tingut d’allò més entretinguts.