UN SANT JORDI MOLT FAMILIAR

Benvolgudes famílies 🤗
Esperem que hagueu gaudit d’una diada molt especial carregada de llibres i roses 📚🌹!
Nosaltres al mes de març ja vam començar a preparar els treballs que presentaríem als Jocs Florals de l’escola: tot el que hem estat aprenent al llarg el curs ha quedat reflectit en les nostres històries, contes, rodolins en LSC, faules, cròniques i poemes. Hem deixat volar la imaginació i hem treballat tant individualment com en grup, respectant les opinions dels nostres companys i companyes, fent coses tan boniques com aquestes:


A l’escola vam viure intensament aquesta festa i la hem estat celebrant i preparant al llarg de tota la setmana de diverses
maneres.
Els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet tallers de Sant Jordi on hem confeccionat punts de llibre, dracs i imants per a la nevera.
El dia de la festa vam convidar membres de la comunitat sorda i vam gaudir d’un conte interpretat en llengua de signes i d’una presentació de poesia vernàcula. Després, vam celebrar els Jocs Florals.
A la tarda ens va fer molta il·lusió compartir amb vosaltres aquest dia tan especial i que vinguéssiu a veure els nostres dibuixos i treballs escrits.
Al llarg d’aquesta setmana, hem trobat alguna estona de l’horari per anar a visitar l’exposició i veure amb més calma les feines de tots els nens i nenes de l’escola.

Esperem que hagueu compartit moments màgics amb els vostres fills i filles.


Simply want to say your article is as surprising. The clarity to your
submit is simply excellent and i can think you’re a professional in this subject.
Fine with your permission let me to take hold of your RSS feed to stay up to date with forthcoming post.
Thank you a million and please continue the gratifying work.