LA VISITA DEL PATGE A 2n!
Durant el cap de setmana, els nens i nenes de 2n, hem fet de deures la carta als Reis . En aquesta carta havíem de demanar desitjos no materials. Com els que vam penjar divendres, a la tarda, en l’arbre de desitjos de l’entrada de l’escola. Dilluns al matí, les hem llegit totes. Ha […]
LA VISITA DEL PATGE A 2n! Llegeix més »


