HORT 2n

Els alumnes de 2n, el passat dimarts 6 de novembre, vam baixar a plantar i sembrar a l’hort!

Els de segon A vam plantar : remolatxa i pastanagues.

Els de segon B vam plantar: enciam de fulla llarga i naps.

Abans de baixar a l’hort  vam fer una petita rotllana  per explicar-nos la informació , buscada a casa, de la verdura que cada un  va triar.

Un cop més, gràcies Families!

 

Les mestres de 2n.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut