VALORS: L’EMPATIA

Avui, 30 d’octubre de 2017, els alumnes de 2n hem treballat el valor de posar-se en el lloc de l’altre. És a dir  L’EMPATIA!

Hem baixat al pati  a fer la dinàmica del Cec.

hem acabat la sessió fem conversa i reflexionant sobre com ens hem sentit.

Mestres i alumnes de 2n.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut