EL NOSTRE MUSEU

Hem acabat el nostre projecte ” LES CASES DEL MÓN” amb un museu!

Després de fer molta feina: creant definicions, calcant i pintant mapes, anar a fer el taller d’iglús, construint les maquetes, cercant informació dels països, confeccionant murals i presentacions, preparant invitacions i cartes formals per la les famílies,  dissenyant tríptics i identificacions, entre d’altres cosetes, vam decidir exposar tota la nostra feina en un museu, convidant a les families com a públic.

Dintre de l’horari del museu cada grup ha fet la seva conferència, explicant tot el que hem après sobre el tema.

Estem molt contents de l’assistència, mireu com ens va quedar en el següent enllaç!

La resta de l’escola també va voler veure el museu! vam tornar a obrir portes dilluns 11 de juny per ensenyar la nostra feina a tots/es els alumnes de l’escola!