ANEM A LA BIBLIOTECA

Avui hem anat per primer cop després de molt de temps a la biblioteca, molts i moltes de nosaltres ni tan sols recordàvem que a l’escola hi havia una biblioteca. Hem escoltat atentament totes les normes i pautes que hem de seguir per fer un bon ús d’aquesta, la biblioteca és un espai compartit amb la resta dels nens i nenes de l’escola i és molt important que seguim les recomanacions. La Sandra que és la coordinadora LIC de l’escola i també s’encarrega de gestionar l’espai de la biblioteca, ens ha fet uns “monstruitos” per tal de facilitar que tornem a deixar els llibres al seu lloc.