Les escoles canten

Ahir, dijous 6 de juny, les nenes i els nens de primer vam participar al concert “Les Escoles Canten”, com ja és tradició, amb alumnes de diferents escoles de Gràcia. Es va fer a la plaça de la Sedeta amb la col·laboració de l’EMME i el CRP del districte.

Aquest any el concert ha apropat la música al món dels animals presents a l’imaginari dels infants. Cadascuna de les peces que van interpretar parlava d’ocells, gats, peixos, polls i puces, micos filosos, cucuts, ratolins i elefants, grills i gripaus, canaris, formigues i guineus. El repertori era de Joan Llongueres i popular.

La recepció del públic, que la majoria estava format per les famílies dels infants, va ser molt bona! Nosaltres vam gaudir molt! Per acabar, volem destacar especialment la tasca dels mestres i les mestres del seminari de música que van preparar les cançons i organitzar el concert conjuntament amb el CRP.