Guia Natura Montseny 22-23

La comunitat educativa de l’Escola Montseny està molt contenta de poder presentar la segona versió de la la nostra guia natura Escola Montseny. En aquesta guia trobareu un recull de fitxes explicatives de diferents espècies que viuen al nostre entorn més proper: la zona boscosa del Park Güell. L’objectiu principal de la guia és ser més conscients dels éssers vius que formen part del nostre bosc i descobrir noves coses que ens ajudin a estimar-lo encara més.

Davant vostre teniu un document viu que any rere any anirem ampliant gràcies a les aportacions d’infants, mestres i famílies. Enguany us presentem el recull del curs 21-22 i les fitxes creades durant aquest curs 22-23. Totes elles sintetitzen els descobriments dels projectes investigables de classe o de recerques de diversos infants d’un mateix grup o de les parelles de padrins i fillols.

Les fitxes estan organitzades en dos grans blocs: plantes i animals i a cada fitxa trobareu informació sobre les característiques de l’espècie i curiositats. A més a la part inferior de les fitxes hi ha uns codis QR que enllacen a propostes de les famílies per dinamitzar diferents tipus de tasques que ajudaran a descobrir encara més coses sobre les espècies.

Esperem que gaudiu de la lectura i que com nosaltres aprengueu noves coses que us ajudin a valorar la natura que ens envolta per estimar-la i cuidar-la més. Finalment, donar les gràcies a tots els que han col·laborat i als lectors per apreciar la tasca de tota la nostra comunitat educativa!

Guia Natura Montseny 22-23 (9-5) by NURIA MONZONIS MARTINEZ