Erasmus a Portugal. Montseny Internacional

El passat mes de maig dues mestres de l’escola, la Sandra i la Núria, van anar a Portugal a visitar diferents centres educatius. Va ser una experiència molt enriquidora emmarcada dins del projecte Erasmus CETE+. Durant aquesta setmana vam compartir experiències amb docents de Portugal, però també amb mestres d’una escola que forma part del Micro Consorci TATEE. Vam reflexionar molt amb la Laura i l’Esther de l’Escola Germans Amat i Targa (Viladecans) que també treballa en la línia d’escola natura. Va ser una setmana plena d’aprenentatges i reflexions. Aquí teniu un petit vídeo resum de tot el que vam veure.

A continuació teniu els enllaços de l’Academi@ STEM de Mangualde i l’Agrupamento d’escoles Fernando Casimiro Pereira da Silva de Rio Maior que vam visitar.

Acedemi@ STEM

Agrupamento Fernando Casimiro Pereira da Silva

Erasmus Portugal de NURIA MONZONIS MARTINEZ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *