Projecte de l’Aula d’Acollida

L’arbre de l’Aula d’acollida és el pi i per aquesta raó estem fent un projecte que porta per nom: “Arrela’t també a Catalunya”. L’objectiu és fer germinar arbres per simbolitzar el desenvolupament de noves arrels a Catalunya.

Voleu seguir els nostres passos ?

SOM-HI  !

1r. Sortim a fora a veure els pins que hi ha molt a prop de la nostra escola i recollim diferents mostres. Aprenem així el nou vocabulari.

2n. Cada alumne/a tria 3 pinyons i els posa en remull durant un mínim de 10 dies. Heu de saber que aquests pinyons els va recollir aquesta tardor una mestra i ens els va regalar per fer el nostre projecte.

3r. Després els posem en  un plat enmig de tovallons de paper que s’han de mantenir humits fins que germinen. Cada dia els reguem.

4t. En un mural anem explicant tot el procés.

Ja us podeu imaginar que és una mica lent i de moment us fem un tastet amb aquestes imatges.

CONTINUAREM INFORMANT. ADÉU!!!