Guanyadors del Premi emove festival pel curt MORTANYANS

L’alumnat de 5è i 6è del curs 19-20 amb la cooperativa COOPEM han estat guanyadors del primer premi en la categoria de Cicle Superior en l’emove festival . Aquest festival pretén incorporar d’una manera activa, mitjançant la producció d’obres audiovisuals, l’educació en valors en el projecte curricular de cada escola, fomentar l’afició per les arts com enriquiment cultural i motivar la creativitat.

Estem molt contents ja que va ser una experiència molt maca per l’alumnat i un aprenentatge molt significatiu. La feina ben feta dóna els seus fruits i des de l’escola felicitem a tots els i les participants.

Si voleu veure el Curt MORTANYANS aquí us el deixem.