Aplicació Edvoice

Edvoice és l’aplicació que utilitza l’escola per fer els pagaments de material escolar i sortides i també per confirmar les autoritzacions de les sortides del centre.

Instruccions d’ús:

1. Per tal de fer la gestió, us heu de descarregar al vostre mòbil l’aplicació Edvoice
  2. Un cop descarregada, heu de triar l’opció família i tot seguit registrar-vos amb el vostre mail i una contrasenya segura.
  3. Un cop registrat, feu clic al botó (+) i haureu d’introduir el codi d’activació que us enviarem (Demanar-ho a l’escola)
  4. A mesura que l’escola us enviï un pagament o autorització us sortirà una notificació per poder gestionar-ho.

Informació addicional:

– Aquesta aplicació la podeu tenir: pare, mare, o tutor/a legal, cadascú amb el seu propi compte.

– En el cas de famílies separades, ambdós progenitors podeu tenir la app descarregada amb el vostre compte personal.

– El pagament íntegre sempre el farà un dels dos progenitors. En el cas de famílies que pagueu meitat i meitat, haureu de fer el pagament sencer i fer les vostres gestions.