Procés de la producció

Un cop teniem la cooperativa creada oficialment, cada sòci i socia va portar un prototip de producte per la seva posterior venda. Aquest prototip havia de complir unes característiques: realitzar-lo’s amb productes reciclats i de poc cost.
Després vam valorar les nostres produccions i escollir les que més ens agradés mitjançant una votació. La Marisa, la monitora de menjador, també ens va portar algunes propostes; i amb tots els exemples de productes van fer una tria per poder començar a produir.
 Tot seguit vam fer un llistat amb els prototips per tal de fer dues enqüestes, una per l’alumnat i l’altre per les families i amics; amb aquestes enquestes vam saber quins productes tindrien més èxit i si pagarien el preu que ens semblava a nosaltres.
Així doncs, vam començar a produir dividint-nos per grups de producció, d’aquesta manera feiem un treball en equip i profitós.
Els productes fabricats són fets gràcies coses reciclades: bosses de tela relitzades amb samarretes , caixes de maduixes decorades, sabó artesanal, espelmatoris amb iogurts de vidre, bisuteria amb cd vells…