Finalitza la nostra cooperativa

Per acabar el projecte de la cooperativa el passat dissabte 8 de juny vam organitzar una parada a la Fira Medieval a Castellet. Al ser 17 alumnes el grup vam establir 3 torns de treball: mati, migdia i vespre/nit. Per tal de tenir coneixements per saber com actuar davant d´un client dies abans vam fer role play actuant com si fossin a la parada.Va arribar el dia i els del primer torn van anar a buscar tots els productes a l´escola amb l´ajuda dels pares. Allà a Castellet vam muntar la parada segons com ho havíem preparat  a l´aula, ens vam explicar el procés i a les 11h van inaugurar la parada el delegat d´ensenyament de la Diputació, alcalde de Castellet i La Gornal.
A partir d´aquí vam començar a vendre. Quan es va acabar el primer torn van explicar al segon com funcionava la parada per seguir venent i el mateix amb el 3r torn. Després de tot el treball vam rebre la nosre recompensa uns 612€!  Els quals un 25% anirà destinats al CRAM.
Emocionats pel gran projecte d´aquest any agraïm profundament a les families i a tota la gent que va col·laborar amb COOPEM!