COOPEM VA A LA FIRA MEDIEVAL DE CASTELLET

Els nens i nenes de l’Escola Montanyans vendran productes artesans i confeccionats amb materials reciclats.
Després de tot un curs de treball finalment els nostres productes veuran la llum al mercat.
Sant Marçal, a 30 de Maig.                                Alumnat de 4t i 5è.
Els alumnes de 4t i 5è de l’Escola Montanyans iniciaren aquest curs un projecte d’emprenedoria, creant una cooperativa anomenada COOPEM (Cooperativa Emprenedora Montanyans).
El proper 8 de Juny COOPEM estarà a la fira medieval de Castellet venent tots aquells productes artesans i fabricats per ells mateixos amb materials reciclats durant aquest curs 2018-2019. L’alumnat ha organitzat la seva cooperativa per departaments de treball; màrqueting, comptabilitat, comunicació i producció, amb els que han pogut portar a terme aquest somni que`ls ha fet “aprendre, gaudir i treballar en equip”.