Comencem els curs escolar amb un Curtmetratge de terror!

El passat 12 de setembre vam començar el curs amb moltes ganes ja que teniem moltes idees per portar-les a terme a la nostra cooperativa Coopem.
Aprofitant Halloween vam pensar crear una pel·lícula de por, que es diu Mortanyans, tots els alumnes de 5è i 6è. Per tal de fer el rodatge de la gravació de la pel·lícula ens vam quedar a dormir a l’escola per aconseguir que les imatges fossin de nit, i així demostrar més terror a l’espectador.
Aquesta pel·lícula transcorre a la mateixa escola Montanyans on es connecta el passat i present d’aquesta a través d’efectes especials i d’algun personatge hi ha una comunicació ben estreta entre vius i morts. Tindreu prou valentia per acabar de veure-la?
La pel·lícula s’estrenarà el proper 31 d’octubre a les 16:15 a l’escola on es podrà  veure tot menjant aranyes de xocolata i crispetes. Seguidament es projectarà al Centre Civic de La Gornal a les 18:30h. L’endemà 1 de novembre es film es podrà visualitzar al Local Social Valldemar a les 18h de la tarda juntament amb la degustació de castanyes.