Arriben les festes de Nadal…

Com cada any la cooperativa de l’escola, aquest any COOPEM, ha preparat durant el mes de desembre els calendaris d’advent.
L’objectiu era fer-lo amb els mínims costos possibles, així que varem pensar com fer-lo amb materials reciclats. Veient que a l’escola teniem molts retalls de cartolina vam començar a buscar tot el material necessari per tal que ens surtis un calendari ben original.
El primer pas que vam fer va ser la forma del calendari amb cartró i dins d’aixó vam posar 24 caixetes amb sorpreses a dins (monedes de xocolata), i per últim ho vam embolicar amb un paper i tot decorat amb una bonica galeta de jengibre de cartolina. Com que aquesta feina era molt entretinguda, vam demanar l’ajuda de les families, i sort d’elles! Moltes gràcies!
Es podien reservar abans del dia 1 de desembre per poder fer entrega de totes les peticions.
Vam estar una mica cansats durant tot el procés, però va valdre la pena, vam fer 140 calendaris, i la nostra economia va creixent de mica en mica.