I nosaltres com ho fem? 1r

La classe de les serps ha participat en l’activitat: I NOSALTRES COM HO FEM?

L’objectiu de l’activitat era fer-nos reflexionar sobre la diversitat i apropar-nos a la realitat de les persones amb discapacitat física.

Hem parlat de les barreres  físiques, socials i de comunicació, la inclusió escolar i social, així com de les diferents maneres amb les quals podem col·laborar per afavorir l’ igualtat d’oportunitats.

El moviment ECOM ( Esborrem barreres. Creem oportunitats) ens va convidar a participar de la Campanya “Sant Jordi Divers 23” pintant un dibuix molt bonic d’en Joan Turu, un dibuix inspirat en la Diada de Sant Jordi. Però no podíem fer servir les mans.

Per sorpresa de tots i totes hem guanyat un premi, un lot de llibres que engrossirà la biblioteca de la nostra escola.

Ens ho hem passat molt bé, hem aprés moltes coses i hem vist que totes les persones som diferents, però no per això són més o menys valuoses.