Treballem en equip i molta alegria!

Visita al metro!

Els nens i nenes de 3r visitem el metro.
El passat dimecres la classe de 3r “Els 3D” de l’Escola Els Pins  vam anar a visitar el metro per saber com funciona i conèixer-lo millor. Vam aprendre les coses que es podien fer i les que… Llegeix més»

TRIEM TEMA!

ELS OSSOS I OSSES HEM DECIDIT QUE VOLEM APRENDRE SOBRE FÒSSILS.
HEM TINGUT LA SORT QUE LA CLOE EN TENIA UN A CASA I L’HA PORTAT. L’HEM ESTAT OBSERVANT DE BEN A PROP AMB LA LUPA I NETEJANT-LO COM AUTÈNTICS PALEONTÒLEGS AMB UN PINZELL FINET.
SEGUIREM EXPLICANT-VOS… Llegeix més»

XERRADA D’ADDICCIONS

El dijous 5 d’octubre van venir dues senyores a parlar-nos sobre les addiccions. Ens van parlar sobre el tabac, drogues,…i com afecten al nostre cos. Hi ha molts tipus d’addiccions per exemple: videojocs, alcohol,… No sabien que el tabac produïa Càncer fins al 1920. Ens… Llegeix més»

Quart busca informació…

La classe de 4t estem cercant informació sobre els animals invertebrats, concretament sobre els insectes. Hi ha moltes coses que encara hem de descobrir.
Estem molt interessats!!!

Primers dies a l’escola!

Aquesta setmana, els esquirols de P3 ja ens hem quedat tot el dia a l’escola! Hem descobert moltes coses noves: el pati, els companys dels Óssos i ósses i els Llops i llobes, l’estona de dinar i de dormir… També l’aula de música i l’estona d’anglès.

Fent… Llegeix més»