Portes obertes per venir a conèixer l’escola

Dilluns, 26 de febrer

Dimarts, 6 de març

Dilluns, 12 de març

De 3 a 4.30h de la tarda. Cal que truqueu a l’escola per apuntar-vos a un dels tres dies.

JOIES DE L’ANTIC EGIPTE

Sabíeu que als homes i les dones de l’Antic Egipte els agradava anar ben guarnits? Seguint aquestes costums, el ossos i osses hem fet les nostres pròpies creacions i ens hem fet joies inspirades en les de l’Antic Egipte.

L’ESPAI DE COMUNICACIÓ

A l’Espai de Comunicació hem començat a escriure cartes. Primer pensem a qui li volem enviar i després què li volem dir.
Sabíeu que quan comencem una carta hem de saludar i al final ens hem d’acomiadar?

EDUCACIÓ VIÀRIA

El dimarts dia 20 de febrer va venir la Guàrdia Urbana a la classe dels “3D” per fer una activitat d’educació viària molt divertida!
Primer vam veure un mapa del nostre barri i vam dibuixar els dos possibles camins que podíem agafar per anar a la… Llegeix més»

QUÈ VOL DIR PERÍMETRE?

La setmana passada vam descobrir què volia dir perímetre i vam mesurar la nostra aula, primer amb nens i nenes i després fent servir la cinta mètrica! També vam mesurar el perímetre del nostre hort i aviat mesurarem la nostra habitació!

SORTIDA AL MNAC!

Els nens i nenes de 2n i 3r vam anar al Museu Nacional d’Art de Catalunya per descobrir què hi ha en un museu!
El dimecres 14 de febrer vam anar al museu MNAC que es troba a Montjuïc. Vam veure l’exposició de pintures i escultures… Llegeix més»

TALLERS SEER

Dimarts 13 de febrer els alumnes de 2n i 5è van començar uns tallers emocionals amb l’equip SEER. A tothom els va agradar molt les dinàmiques que es van proposar. els infants van participar molt activament i se’n van adonar de la gran importància que… Llegeix més»