Eleccions al Consell Escolar

Moltes gràcies per la participació!

Convocatòria

Padrins i Fillols

Avui 1 de desembre els nenes i nenes de 5è hem començat “Padrins i Fillols” amb la classe de 2n. Aquesta activitat consisteix en ajudar als nostres companys més petits a millorar la seva lectura. En aquell moment fem com de mestres i ens agrada… Llegeix més»

Concert de Santa Cecília

El dilluns 21 de novembre va venir a l’escola el grup musical “BCN Sax Quartet” per celebrar  el Concert de Santa Cecília, patrona dels músics.
El grup va representar diferents concerts amb els saxos: Tenor, Baríton, Alt i Soprano. Al concert d’infantil van tocar: “Saxolondrina”, a… Llegeix més»

Fusteria

Els divendres a la tarda hem començat a fer fusteria a la Ginesta.Cada trimestre hi anirà un grup diferent. Estem construint una caixa de fusta amb un joc electrònic que ens ajuda a saber on estan els rius i  les muntanyes més importants de Catalunya.Dins… Llegeix més»

Bibliopati

Aquesta setmana ha començat el bibliopati dinamitzat pels nois i noies de 6è. Bibliopati és una activitat que permet llegir a l’hora del pati.Els dies que en podeu fer ús són: els dimecres i els divendres.