Treballem en equip i molta alegria!

L’INICI DE CURS A PRIMER

Ja fa dies que ha començat el curs escolar i els nens i nenes de primer han viscut moltes novetats en passar a l’etapa d’educació primària i deixar infantil. Des del principi hem dedicat una estona cada dia a conèixer el funcionament de les coses… Llegeix més»

SEGUIM AVANÇANT

Els esquirols seguim avançant en l’adaptació a la nova escola i ja hem començat a adquirir rutines i a treballar molt dur. Les següents fotos ho demostren.

Vam celebrar que ja tenim cortines i podem descansar millor.

Experimentem amb les pintures.

Ens atrevim amb el ball

Hem trobat… Llegeix més»

Visita al metro!

Els nens i nenes de 3r visitem el metro.
El passat dimecres la classe de 3r “Els 3D” de l’Escola Els Pins  vam anar a visitar el metro per saber com funciona i conèixer-lo millor. Vam aprendre les coses que es podien fer i les que… Llegeix més»

TRIEM TEMA!

ELS OSSOS I OSSES HEM DECIDIT QUE VOLEM APRENDRE SOBRE FÒSSILS.
HEM TINGUT LA SORT QUE LA CLOE EN TENIA UN A CASA I L’HA PORTAT. L’HEM ESTAT OBSERVANT DE BEN A PROP AMB LA LUPA I NETEJANT-LO COM AUTÈNTICS PALEONTÒLEGS AMB UN PINZELL FINET.
SEGUIREM EXPLICANT-VOS… Llegeix més»

XERRADA D’ADDICCIONS

El dijous 5 d’octubre van venir dues senyores a parlar-nos sobre les addiccions. Ens van parlar sobre el tabac, drogues,…i com afecten al nostre cos. Hi ha molts tipus d’addiccions per exemple: videojocs, alcohol,… No sabien que el tabac produïa Càncer fins al 1920. Ens… Llegeix més»