Experimentació a P5

VOLCANS!
Com ja deveu saber els noms de les nostres classes són dues illes: Islàndia i Japó.  Com que totes dues illes tenen volcans hem reproduït l’erupció d’un volcà. Ha estat molt emocionant!

LA MANDARINA SURA?
Què passa si posem una mandarina dins un… Llegeix més»

Tardor a P5

Les nenes i els nens de P5 hem fet una sortida per gaudir de la tardor. Us compartim un recull de fotos. Esperem que en gaudiu.

Activitats de tardor a P4

Hola famílies!
Us mostrem un petit recull de les activitats que hem fet aquests dies de tardor a l´escola!
Ho hem gaudit molt!

Activitats de tardor a P3

A P3 ja fem moltes coses! Us deixem un recull de fotos on podeu veure diferents activitats que hem fet durant aquests dies de tardor. Hem fet arbres amb fulles de colors de la tardor, hem estampat amb pomes, hem descobert el número 1, vam… Llegeix més»

LA CASTANYADA DE 2n

Tot i que aquest curs a l’escola  no hem pogut celebrar la festa de la castanyada, el passat divendres 30 d’octubre, va ser un dia diferent i especial: al matí vam decorar els passadissos i vam fer un 3 en ratlla amb elements de… Llegeix més»

Primeres setmanes de P3

Hola famílies!
Els nens i nenes de P3 ja fa dies que s’ho passen d’alló més bé a l’escola. Us compartim algunes fotos i així podeu veure tot el que fem!

Una vacuna pel planeta

EsenRed, la xarxa estatal d’Escoles Sostenibles, ha elaborat una proposta per realitzar el dia del Medi Ambient (5 juny) amb tots els centres que treballem per la sostenibilitat del Planeta.
La proposta  està directament relacionada amb la situació de confinament que estem vivint aquests dies, amb… Llegeix més»