Paneres solidàries

Com ja és tradició l’AMPA de l’escola organitza les Paneres Solidàries, aquest curs dirigides a col·laborar amb el projecte “emPATItza’t”. Us compartim la informació!

JORNADES ESPORTIVES

Els alumnes de cinquè i sisè de totes les escoles del municipi van participar el passat dijous i divendres 21 i 22 de novembre, en les primeres jornades esportives d’aquest curs 2019-20.
Enguany, aquests primers Jocs Escolars, estaven dedicats a l’exploració i control del moviment.
A través… Llegeix més»

En Floppi a P4

En Floppi el pallasso,  que ens porta cançons , ens va regalar un nas vermell com el seu. Mireu que divertits que estem!

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.

Racons a P5

Ara que ja estem ben adaptats i amb moltes ganes de fer coses, us compartim unes fotos on podeu veure tot el que hem fet als racons de P5 fins ara.
Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.

EXPOSICIÓ SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC

El dia 3 d’octubre els nens i nenes de 6è vam anar al castell de La Bisbal a veure una exposició sobre el canvi climàtic.
Un cop vam arribar, vam distribuir-nos en grups de 3 o 4 persones. Cada grup va fer una breu descripció dels… Llegeix més»

Us presentem les aules de 6è!

Us presentem les aules de 6è A (Mary Anderson) i 6è B (Marie Curie). Tot l’alumnat ha elaborat un video on expliquen qui eren aquestes dues dones tan importants per a la societat en la què vivim. Per poder-los veure heu d’escanejar el codi QR!
Llegeix més»