Primeres setmanes de P3

Hola famílies!
Els nens i nenes de P3 ja fa dies que s’ho passen d’alló més bé a l’escola. Us compartim algunes fotos i així podeu veure tot el que fem!

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.

Una vacuna pel planeta

EsenRed, la xarxa estatal d’Escoles Sostenibles, ha elaborat una proposta per realitzar el dia del Medi Ambient (5 juny) amb tots els centres que treballem per la sostenibilitat del Planeta.
La proposta  està directament relacionada amb la situació de confinament que estem vivint aquests dies, amb… Llegeix més»

Camins escolar segurs

Els alumnes de 5è de la nostra escola van participar, el primer trimestre d’aquest curs, al projecte “Camins escolars segurs a La Bisbal” que va promoure l’ajuntament  i que van impulsar les AMPES, arran d’una proposta sorgida en el Consell d’infants municipal. Us deixem un… Llegeix més»

Jocs florals 2020

Hola famíles!
Esperem que tots aneu bé. Publiquem aquest article per donar l’enhorabona a l’aula de P3, P4 B i a l’Aitana Cardozo de 2n, que han estat les guanyadores de la nostra escola en el Jocs Florals 2020 organitzats per l’Ajuntament de La Bisbal. Us… Llegeix més»

Dia de la igualtat 2020

El dia 9 de març es va celebrar al Mundial el dia de la igualtat, on hi van participar els i les alumnes de 6è. Us deixem el vídeo que ha compartit l’ajuntament.

RECOMANACIONS DE TASQUES

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar algunes propostes de coses a fer pels vostres fills i filles durant aquests dies que durarà el confinament a casa. En la mesura del possible es recomana seguir una rutina pel que fa a horaris i hàbits.
Procurar organitzar el temps per… Llegeix més»

Coronavirus (COVID-19)

Davant la situació actual originada per l’efecte del CORONAVIRUS (COVID-19), volem compartir amb vosaltres la informació oficial de Canal Salut de la Generalitat de Catalunya.
Per a més informació sobre el coronavirus, podeu consultar aquest enllaç de Canal Salut: canalsalut.gencat.cat/coronavirus