Aquest tercer trimestre, a l’àrea de llengua catalana, l’alumnat de 5è s’ha convertit en un autèntic equip de ràdio. A través d’un projecte de pòdcast, hem treballat l’expressió oral, la comunicació i el treball cooperatiu d’una manera pràctica i motivadora.
Les dues classes de 5è han creat dos pòdcasts cadascuna, escollint els temes, cercant informació, redactant els guions i preparant les diferents seccions. Durant el procés, hem après a seleccionar informació rellevant, organitzar les idees, adaptar el llenguatge a un format radiofònic i expressar-nos amb claredat davant del micròfon.
També hem creat la falca inicial, anomenant el pòdcast “Amb veus de mainada” a Ràdio Mas Clarà!
A més, hem treballat aspectes com la lectura en veu alta, l’entonació, la pronunciació, el ritme de la parla i l’escolta activa.
Clicant a cada pòdcast, ens podreu escoltar!
L’experiència ha estat molt enriquidora i divertida, i ens ha ajudat a descobrir tot el treball que hi ha darrere d’un programa de ràdio. Qui sap si entre nosaltres hi ha futurs periodistes, locutors o creadors de contingut!

